Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 564 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-11-19

God morgon. Här hemma satt katterna runt mig och stirrade när klockan ringde och jag väl vaknade. När jag gick upp så sprang de före ut till köket och talade om att deras mat var slut. Alla utom Pysen. Han låg kvar under täcket och sov i värmen. Han kom sedan när de andra var klara med sitt ätande.

Sköt om er

Dolleminas
0

Gomorron, det är mörkt ute för det mesta av snön har mer eller mindre regnat bort… -5 ute och snart dags att göra nåt vettigt…Flört ska fara till en arbetskompis, och sedan besöka jobbet en stund för att komma hemifrån, sen får jag se om jag orkar fara och hälssa på en äldre bekant här på orten (man kan tro att jag blivit med i PRO, men det beror mycket på vilka intressen vi har…) Tänk nu är det bara 2 veckor kvar till Almas nedkomst… det krymper.Glad

Natali
0

Godmorgon

Mest bara skit av allt så har inte så mycket o skriva. Orkar lixsom inte. Men katterna mår bra i alla fall.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Sov alldeles för länge idag igen… Är så när man stoppar i sig massa tabletter för att man inte kan sova på natten.

#0 Pysen låter väldigt förnuftig tycker  jag! ;)

#1 Den som väntar på nåt gott!

#2 Känns så här med… Hur går det med din bebis som är borta o flörtar?

Vet inte om jag törs skriva det men går just o väntar på att ett akvarium ska bli hemlevrerat…

Ha det så bra ni bara kan idag alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

Här är det tungt. Ligger efter med studier och är trött och sliten efter alla möten dessa dagar i Sollefteå.
#0 Håller med, Pysen är en smart goknul
#1 Så spännande, du måste lova rapportera direkt det händer något.
#2 Hoppas det går bra med Ego och er alla såklart, samt att jag hoppas du snart mår bättre och allt vänder igen för dig.
#3 Jag har själv akvarium och det är en rolig hobby. Får man en bild då du får hem det och har kommit i ordning?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

#4 Självklart, förstår inte det finns fler åt ert håll som är nyfikna…Flört, synd att det är lite långt till S-eå annars hade jag kört och hälsat på… jag har ju både mor och 3 syskon i trakterna…

Natali
0

#3 Ja, hon löper inte, men det börjar kunna vara nära varandra nu i alla fall.

#4 Bättre går det inte. Känns åt H*ete nu, men är väl oundvikligt att det till slut skulle gå som det kommer att göra, och kanske blir det bra så småningom.

Tyvärr så kommer ju allt som händer runt omkring mej göra att sphynx i fokus kommer att förfalla då jag inte kommer orka, på hur länge vet jag inte.

Nu har jag i alla fall tagit insomningstablett, så om jag stannar uppe och skriver mera så kommer jag bara att babbla.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

#4 Visst nån liten bild kan det ju bli framöver… Har ju… hrm… 6 Skäms akvarier redan innan men det här nya är stooort, 350 liters hörnmöbelakvarium. En av mina drömmar som slagit in. Insåg att jag måste ju skaffa bakgrunden innan jag fyller med vatten o gurs, smart att inte ha den hemma redan. Så får vänta att göra iordning det tills dess.

#6 Låter inte som du har det bra alls… Rynkar på näsan Du får gärna komma hit på en kopp kaffe o prata av dig om du orkar!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se