Godmorgon 081114
Morron. Känns inte som god just nu. Har sovit som en stock, men det blir alltid lite tumult nu med katterna när maken kliver upp. Då vaknar de två katter jag har kvar hemma och ska upp. Sen när jag stänger sovrummsdörren, så ska de ju in o vara med mej. Så därför pillas det hejvilt emellanåt i dörrspringan. Suck. måste träna dem lite.
Har ganska ont i huvudet i dag. Huvva. Men tror att det går över bara jag vaknar till och öter fukost.
I dag finns det faktiskt möjlighet att lägga sig och vila, får se om jag kan få ro till det.
Nu ska jag börja med frukosten. Inget nytt om ego. Saknar henne.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Sköt om dig Natta!!
Här ömsom regnar det och ömsom snöar (det är nollgradigt…) men det blåser friskt!! Tänk att det är fredag, vart tog veckan vägen?? ikväll har äldsta sonen hockeyträning sen ev spelar han match/cup imorgon (de är många i laget så de får se vilka det blir) + att ev kommer syster yster med familj på besök, och maken har tänkt sig till skogen med hunden våran (givetvis på annan ort
) och jag är ordinerad vila och inga hastiga röresler eller lyft, ska bli intressant lösning men på nåt vis blir det nog bra…