Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 668 ggr
Natali
0

Goddag 081103

Goddag.

Har suttit och spelat Spore alldeles för länge. Så nu är det en lång promenad med träning för vovvens del. Sen är det bara och hämta sonen från skolan. Så laga met, handla och allt det dära.

Har fått tid för Ego och ta lite blodprover i morgon. Hon ska ju iväg på parning. Hinner ju dock inte få alla svar innan jag åker. Men hoppas kunna få dem snart endå.

Vi har haft en kall period med 11 minusgrader ett tag, men nu verkar det ha lättat och tror till och med det är plus grader.

Ha en bra dag, nu skall jag ut.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God afton!

Ett tag sen jag skrev här nu… Har en tyngre period nu o orkar inte med så mkt mer än bara vara.

Inatt fick vi iaf tillökning i familj, har längtat så!! Första kullen under S*Kattmillas är nu född. Resultatet blev 4 svart-vita vackra små cornish pojkar. Mamma Mimmi är i bättre form än jag idag, hon e helt underbar den tösen!!

Ha en härlig kväll, ska snart ta o hoppa i säng o få lite sömn, det behövs verligen känner jag.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

#1 Grattis till de små underverken. Hoppas du snart skall må bättre igen. Sådana små är riktigt bra medicin skall du veta.

Är marsvinsvakt i nästan två veckor vilket ger extra nästäppa, men ungarna är överlyckliga.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

kissan78
0

#2 Det är dem verkligen! Fastän kroppen värker såå och ögonen känns som man hällt ett gruslass i så kan jag bara le när jag ser dem små knytena!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

Grattis än en gång! Så roligt att höra att det har gått bra! Glad för din skull!

Själv har det varit en tung dag. Vi har beslutat att återlämna vovve. Vi tycker om henne och hon om oss, men vi känner inte att hon trivs till 100 hos oss.

Jag hade bokat fel på tågbiljetten till stockholm i helgen. Fick återköp på tillbaka resan (som blev bokad en månad senare i dec alltså). Men ner resan hoppas jag kunna sälja, har annonserat. Så ta jag o mamma en hälsa på släkt resa med bil.

Ha en bra kväll.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.