Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 15-tävlingar-månadens-nakenkatt
Läst 5678 ggr
Natali
0

Tävling- November månads nakenkatt.

Ja då kör vi igång tävlingstråden för November månads nakenkatt.

Denna gång är Temat: Varm/kall. valde båda kategorierna då de kan tolkas olika.

Två bidrag per tävlande katt.

Skriv kattens namn, tilltalsnamn, ålder och ras. Även en liten kort förklaring till varför just denna bild och din katt skall bli augusti månads katt.

Priset Är även denna gång en puff från undertecknad. Om inte andra förslag tas emot.

Juryn är även denna gång: RacerDonnans och (medarbetare på Cornish Rex I Fokus), Sidentass och Kattassen (Båda är medarbetare på Hittekatter I Fokus) Nilla, (sajtvärd på Siamese i fokus). Även Anna-karin, (sajtvärd på Burmilla i fokus).

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

sammet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger väl bidrag då…men är det inte oktober?

sammet
0

Riktig hjärtevärmare!!

Natali
0

Nej, detta är uttagningen till Novembers månads nakenkatt. Nu är det ju oktober.

sammet
0

Det är jag som är ute o cyklar…….Cool

Liltith
0

ok här kommer en liten hjärtevärmare från S*Kuzamkura's . Mamma S*Softskins Lollipop Dream håller om sin S*KUzamkura's Avansa

Liltith
0

Åså ett kallkort när man inte får vara ute naken längre utan det är dags att ta på sig kläderna! IDP Naked Ones Professor Kawashima visar upp sig.

Natali
0

Jag lägger in en bild på Ego. Hon heter alltså CH S*Hewiras Ego Girl. Hon är Brunburmamaskadagouti med vitt. Bilden togs av min gode vän Martina Hagström i Sunndalsöra på campingen vi sov på när vi var på utställningen. Dagen till ära förlorade hon biset i lottning.

Natali
0

Nu låster jag tråden så får juryn överlägga. Kommer att lägga upp det lite annorlunda än tidigare månader.

Inlägget är låst för nya kommentarer