Morron 081013
Godmorgon.
Har haft vissa svårigheter att få en ostörd sömn. Saga har ju dragist i gång av Pepsi, och hon går o jamar lite på nätterna. Det gjorde ju inte Pepsi. Men detta är bara 2a gången på snart 2 år som saga har löpt, så hoppas slippa ha henne på piller.
Måste ringa om Betty också, hon vill inte sluta uppvisa lite lätt löpbeteende, eller dröktighets beteende. Hon jamar, ibland springer hon runt o jamar med en leksak i munnen också. Så är övertygad om att de inte fått med "hela paketet" vid kastreringen.
Jag skall börja förbereda inför utställningen i helgen. Åker ju tidigt på fredag morgon. i eftermiddag skall jag o sonen ner på stan o köpa skor till honom. Så skall jag se om jag hittar några också.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ang. Betty kan jag bara säga att Göta går emellanåt och vrålar som värsta löphona dock inget bärande i munnen, däremot var hon heltyst när Alma löpte sist… så det kan vara det att kroppen inte riktigt förstått att "allt är borta" det är vad jag tror…
Har det lugnat ner sig annars mellan Betty och Pepsi?

#2 Candy är också lite löpig, jamig, bär leksaker m,m. Det blev värre efter kastreringen i våras och har inte riktigt gett sig än även om det blivit bättre.
Idag har jag en mer än full dag. Jag har också börjat förbereda allt inför helgens utställning samt resan till Umeå nästa vecka. Hoppas få komma på en fika då Natali.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Glömde säga att i Januari är det 2 år sen Göta kastrerades….

Mellan Pepsi och Betty är det lite lugnare, men inte avspänt.
#2 Klart duf år komma hit, när du vill. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.