morron 081001
Hjälp. Redan ny månad och ingen räkning betald. Skall ta tag i detta i kväll. Måste in på banken och överföra pengar.
Jag hade ont i går, trodde jag sovit fel och har nackspärr. Det har inte gått över i dag, har ännu ondare. SUCK. Jag är sååå less på att ha ont nu! Arg, less och bara besviken.
På fedag åker jag dock till Östersund på gentik kurs med Ylva Stockelberg. Det skall bli roligt.
Har uppdaterad bloggen på vk, med ämnet: Håll katten inomhus! Tycker inte om alla fina katter som springer lös här.
Nu skall jag äta frukost. Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#0 Hoppas du blir bättre i nacken, tyvärr kan jag inte komma på kursen i helgen utan det får bli en annan gång…
#0 Hade velat farit på kursen den här vändan men får inse att jag inte ska dra på mig en massa mer göra än vad vardagen har att erbjuda för tillfället. :( Hoppas din värk ger med sig något, är också inne i en sån hemsk värk period.
#1 Du bara jobbar o jobbar ;)
Idag ska jag inte göra nåt speciellt, bara ta det lugnt och peta på lite här hemma. Blir nog så att jag startar upp ett 112 liters akvarie jag har ståendes här. Har satt ut mitt 200 liters på lbocket och är det så att nån vill köpa det så måste ju fiskarna ha någonstans att bo sen tills det blir ett nytt ännu större ;) Ja jag är galen!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#2 Jag måste ju jobba (mycket) om jag ska ha råd med en blivande kull
(det kan ju bli många….
)
Ska snart väg på eftermidagspasset….
imorgon blir det lite mer körigt… först lagårn sen dra järnet till Hammarstrand, sen tillbaka antagligast lagom till eftermiddags passet… tur man är ledig fredag (förutom skjutsning av dottern till tandhygienisten…) För sen jobbar jag helgen okså (dock ppå mitt vanliga jobb)