Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 807 ggr
Natali
0

Godmorgon 080928

Godförmiddag.

Vi har tagit det lugnt och ser på film. Lilla syster skall komma och hälsa på över dagen.

Det har blåst rejält här, men tydligen väldigt mycket mera i Jämtland. Maken är och städar ut i huset, och hälsar att en full soptunna bara blåser i väg…. Så här är det nog lugnt.

Ha en bra dag. Nu skall jag kolla lite på ebay. Har inte lyckats få in några mera klösträd. Det verkar vara mode nu att ropa in stora klösträd…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

#0 Har lite svårt att förstå att ni bor i Umeå nu. ;) När jag läste att din lillasyster skulle komma över dagen tänkte jag att det var en lång resa för att bara va över dan. ;)

Här har vi försökt göra lite höststädning. Är inne i en sämre period nu o inte blir det bättre av alla måsten. Sjukgymnasten två dar i veckan, psyk en dag och dietisten en dag sen försöka klämma in en dag att prata med någon tant på kommunen som kan hjälpa en med ekonomin. Känner att dem bara kastar för mycket på mih och orkar verkligen inte. Försöker klara pawpeds kursen och även om första delen är enkel så har jag inte ork till allt. Ska ringa sjukgymnasten och be om att få börja med en dag i veckan iaf. Känns som jag börjar rasa igen med alla måsten…

Händer något possitivt här, igårmorse möttes jag av 12 nya guppy yngel och imorse av en hel drös, ca 20-25 svärdbäraryngel! Mimmins mage växer för varje dag. I torsdags kom det tre nya innevånare till akvarierna, ballongmollysar. Dem är så ful så dem blir söta! Så folk brukar beskriva sphynxar faktiskt men nog är sphynxar finare än dem här mollysarna! Ser n ästan ut som urtidsdjur.

Snart dags och lägga sig. Ha en trevlig kväll alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

Ja, det kan lätt bli för mycket. Det är bra o försöka dra ner på det lite.

Roligt att det gå rbra med fiskarna! Nu har jag fått hit akvariumet. Men ett pytte litet ett då. =) Så lär få handla av dej då. Fast först skall jag fylla med växter.

Får du ballongbåbisar så handlar jag! =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.