Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 821 ggr
Natali
0

Tyska? Vad betyder:

Jag håller på att försöka beställa klösträd från tyska ebay, men är inte så duktig på tyska.

Vad betyder Nach Schweden?

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Zsarorna
0

Google Translate

klistra in hela webbdresen så kommer det upp en ny sida som översatt hela sidan åt dig, lite knakligt ibland, men det funkar!

man kan även översätta vissa texter eller som den här: Till Sverige = Nach Sweden

Natali
0

Ohhh toppen. =) Nu förstår jag mycket bättre. *fniss*

Natali
0

Stora problemet är väl att jag lär få en massa klösträd i slutändan…. Flört

kissan78
0

Bara hojta till om du behöver hjälp Natali, ebay är ju en av mina favvoplatser. Flört

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Ratchaburi
0

Hej. Om du hittar dina klösträd på tyska ebay kan du lägga ett bud där och sen logga dig in på engelska ebay och hålla koll på dom däe. Lite enklare med språket tycker jag iaf Skrattande

Elica
0

3# Det är precis vad hände med migför ett år sedan..Tungan ute Man börjar bli lite otålig och kastar in billiga erbjudanden - och plötsligt bjuder ingen mer…

Men nu hittar de alltid sina hem - bara det, att paketena tar så mycket plats.

(Jo i och för sig - jag har ännu en oöppnad jätteträd - som jag kanske måste ännu försöka sälja till någon…Skäms)

Natali
0

Nu är det på väg snart. Enligt mail från försäljaren. Kostade nästan 650 kr. Men bjuder för fullt på de stor, men priserna har stigit något enormt! Så vet inte hur jag skall göra.

Nu funkar det ganska bra och förstå tyskan. =)

Alexej
0

Här skrev jag en artikel om hur man bjuder på Ebay! Glad

Artikel

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus