Morgon 080917
Hejsan allihopa!
Nu har jag äntligen nät igen. Har en del att gå igenom här ser jag. Jag har saknat i fokus en hel del kan jag säga.
Spenderade ju söndagsnatten på akuten och blev inlagd. Dagen efter fick jag åka hem. I går öppnade de tanden och rensade ordentligt. I natt behövde jag inte ens ta värktabletter för o kunna sova. Är inne på den tredje antibiotika behandlingen för den här tanden. Tur hade jag i alla fall att infektionen inte hunnit sprida sig.
Just nu har vi extremt rörigt här hemma. Står ju massor av lådor och möbler överallt. Det blir ju lätt så när man flyttar från en stort hus, till en liten trea på 90 kvm. Men det blir en hel del rensning, så blir det bra. =) Det positiva är att jag skall köpa ett jätte klös träd som täcker ena väggen i vardagsrummet.
Så hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Kul att se dig igen Natta!!!
Är det samma tand som jäklats hela tiden??
Ha det så bra du kan!!!
Usch rackarns tandtroll kan vara elaka! 
Säger som Dolleminas, ha det så bra som du kan!
Här kommer en bild på Ego som kanske kan få dig att glömma smärtan för en stund *skrattar i förväg*
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
Så härligt Natali att du fått ordentlig hjälp med den där eländes tanden du har!
#2 Vilken urtokig bild på lilla grynet!
Här är det som vanligt, fruktansvärd värk och illamående. Önskar mig bara en endaste dag utan nån smärta…
Tur man har kissemonsterna och gosa massa med!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#3 Ja, jag minns faktiskt att jag har haft en sånd dag, utan värk och utan att vara trött! Det var underbart. Detta alltså på 5 ½ år.
Kram på dej, och hoppas vi ses snart! Ät en god chokladkaka, och gå några varav runt huset med Zorro!
Här skall vi äta middag. Korvstroganoff och ris. Sen är det att åka till Elgiganten och köpa diskmaskin och montera in den. Sen skall jag på drop in vaccination med Chevy (Våran huskatt).
Ha en bra kväll.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.