God morgon alla 11/9!!
Hmm känns konstigt att skriva detta datum om man tänker historiemässigt…
Hur som helst, har skjutsat 2 barn till skolan, har tänkt den yngste ska få vara med mig idag och packa allt som ska med till Luleå… eftersom jag har med alla 3 barnen i helgen så blir det ingen Aloe vera med denna gång, (vet inte om tiden räcker till) hur som helst ikväll/natt ska jag fara och hämta upp mamma och hennes ragdoll… Sen imorgon bär det iväg uppåt… barna har fått ledigt från skolan eftersom resan tar sin tid.
Ha en bra dag allihop!!
Jag säger god dag. Är snart totalt hjärntvättad av min löpande skogishona som inte gör några uppehåll i sitt sjungande. Min kastrerade Cornish som fortfarande parar - till och med han har tröttat och gömt sig bakom böckerna i bokhyllan-
#0 Vi ses imorgon! ;)
#1 Förstår att det sakta men säkert driver dig till vansinne
Löphonor kan vara väldigt jobbiga!
Nu är det snart dags att sova, har inte gått så bra dem senaste nätterna. Imorgon är det dags att packa det sista inför utställningen i helgen, sen se till att maken kommer ihåg att ta med sig en katt hem efter jobbet som ska få lift till Luleå.
Har varit och inhandlat lite nya växter och fiskar till akvarierna idag. Blev 5 gröna neontetror och två kuhliålar. Katterna tycker det är så skoj när matte kommer hem med nya fiskar. Fast det är nog snäppet roligare med växterna, dem är så goda allihopa! 
Sov så gott alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se