Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 440 ggr
Leffe
0

God förmiddag 2008-09-10

God förmiddag. Vaknade nyss med den löpande skogisdamen i köket med stängd dörr och sedan stängd dörr till sängkammaren. Hon sjunger oavbrutet så det är enda sättet att få lite sömn.

Sköt om er

kissan78
0

#0 Låter inte alltför mysigt. ;) Inte avundsjuk alls!

Idag är ff en hemskt ond dag för kroppen, huvudet känns som det håller på att explodera, hela kroppen värker och ögonen svider.
Hoppas bara att jag kan få bli piggare till helgen då det är dags för årets näst sista utställning!

Idag ska jag försöka packa ihop sakerna för utställningen, blir i omgångar man får ta det. Har även tänkt försöka ta mig ner i källaren till tvättmaskinen o låta den arbeta lite.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#1 Ta en dunderkur med Alvedon… du får inte bli sjuk!!! Vila så mycket du kan idag, vet ju att du haft tufft schema hittills denna vecka… du vet ju att vi blir fler i helgen som kan hjälpa dig med både det ena och det andra… Pussa alla katter från mig!!!

kissan78
0

#2 Kommer nog behöva en del hjälp i helgen är jag rädd, inte minst att bära mina tungklumpar. ;) Med den här värken som trappas upp nu kommer jag ju knappt att orka hålla i BabyBelle och Vile.

Nu är det dags att försöka sussa, en dag med massa "måsten" imorgon med…

Sov gott alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Inlägget är låst för nya kommentarer