Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 1028 ggr
Natali
2008-09-08 14:53
0

Goddag 080908

Nu hoppas jag att jag har fått datumet rätt.

Har tagit lokal bussen in till stan och sitter på biblioteket. Telia kan fortfarande inte säga när jag får uppkoppling. *SUCK*

Annars går det hyffsat bra.

Saga har fått infektion i ett par kloklafsar, eller runt klorna i alla fall. Det verkar inte vilja gå över så måste till veterinär. Har försökt få tag på en i dag, men det var upptaget hela telefontiden. Får prova igen i morgon.

Hoppas ni har det bra.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
2008-09-08 15:00
0

Goddag!

Eller god o god. Har en blixtrande huvudvärk idag, har bitit för hårt i käkarna inatt. Tyvärr gör jag det rätt ofta och har svårt att slappna av.

Idag blir en lugn dag, ska inte göra många knop. Måste orka med morgondagen också. Då blir det ännu en heldag på stan efter ett besök hos min kontaktperson på psyk. Är inne i en period då jag ska jobba så mycket med mig själv och tvingas aktivera mig så jag orkar tyvärr inte med så mycket mera då.

Har myst med dräktiga (förhoppningsvis) Mimmi nu på morgonen. Längtar så efter smått i huset! Även om det också tar på krafterna så blir det på ett helt annat sätt.

Hoppas ni alla har en någorlunda bra dag idag!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
2008-09-08 20:35
0

#0 Hoppas det inte är för allvarligt (det var inte den tassen som hon skadade??)

#1 Kom ihåg att vila emellan varven…

Inlägget är låst för nya kommentarer