Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 557 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-22

God morgon. Har fått tid hos veterinären idag. Så nu är det bara att göra sig i ordning och ge sig iväg med katten

Sköt om er

kissan78
0

#0 Hoppas det går bra med veterinärbesöket idag!!

Här har tjejen som sovit här fått sin present av oss, hon blev verkligen lyrisk över tat få sitt egna akvarium. Vi ska fara o shoppa lite grus o fisk idag, hon får välja själv, nästan. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

#0 Ja Lycka till.

#1 Men allt ditt akvarium prat så kommer vi nog ta med oss vårat pyttelilla akvarium, o skaffa några fiskar. *Fniss* Då blir sonen glad.

I dag skall vi in o shoppa till sonens skolstart. Eller 6 års. Ev. ska han få en ny cykel, eller så kommer vi annonsera efter en begagnad uppe i umeå. Annars är det en ond dag. BLÄ. Men så går det när man städar inför husvisning (och ingen kommer, typiskt). Jag skall ta o tillverka undersökningsbordet inför hcm kollen här också idag.

Oj vad jag kommer lära mig i helgen. =)

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Nu har vi kommit från veterinären och katten sover fortfarande. Veterinären hittade inget större fel på honom. Alla blod värden var bättre nu än när han var där sist. Ändå mår han inte bra. Han är röntgad också. Nu ska han gå på antibiotika och cortison

Natali
0

#3 Håller tummarna att det skall bli bra.

Själv har jag just fixat undersökningsbordet. Blev lite panik här ett tag efter jag kom hem, planet gick tiddigare än första uppgift, så har fått bokat om en del tider, men det fixade sig.

Vi köpte en ny cykel åt sonen i dag. Han kan nu cykla helt själv. Såååå glad. Gick på en liten slant, men det är det värt.

Hoppas ni får en trevlig natt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer