Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 538 ggr
Natali
2008-08-17 11:00
0

Morron 080817

I natt kom maken hem. Solen strålar, och kaffet är färdigt. VI ska på middag till bekant i dag. Ska bli trevligt.

Innan vi åker måste vi dock klippa häcken färdigt. Husvisning på torsdag, om nu nån missat det.

Ha en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
2008-08-17 12:36
0

God förmiddag

Här regnar det.
Vid 12-tiden får vi besök av den familj dit Tiloa ska flytta i oktober.

Annars blir det mest OS-tittande.

Ha det!

kissan78
2008-08-17 15:11
0

Goddag!

Har varit duktig idag, har tömt ett av dem mindre akvarierna helt och skurat rent för att fylla på med nytt grus. Blev helsvart grus nu och det kommer att bli så tjusigt, hoppas jag iaf.

Självklart har jag fått hjälp av kissarna med det hela, dem är bara såååååå hjälpsamma! ;)

Vet inte vad mer dagen har att bjuda på… Ska få ett besök av några goda vänner om några timmar. Vi ska få överta en dator som bara strulat för dem o ska se om den går att få någon sorts ordning med formatering o så.

Ute skiner solen men det blåser så mkt, hoppas det lugnar ner sig ngt iaf så ska Zorro få gå ut på promenad. Utställning närmar sig så det är nog dags att börja träna lite nu ;)

Ha en bra dag alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
2008-08-17 17:15
0

God dag. Vaknade nyss med teven igång och där pågick gymnastik. Det var för mycket rörelse att se precis när man vaknat.

Sköt om er

RacerDonnans
2008-08-17 21:10
0

#0 Hoppas ni fick trevligt. Hade också tänkt smita förbi där en sväng för att överaska dig lite extra, men kroppen orkade inget mer idag tyvärr. Tur jag fick en rejäl fika på stan med dig igår.

#2 Jag har ju också extra intresse i akvarier men ligger lite lågt med det nu, då jag inte hunnit med att fixa med yngel osv som jag gjorde tidigare. Skall nog börja snart igen. Saknar det extra mysiga med pyssel och uppfödning av fiskarna också.
Nu har vi "bara" ett 200liters att se till så de mår bra och trivs.

Ha en härlig kväll. Nu skall jag tippa omkull en stund igen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer