Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 794 ggr
Natali
0

Godmorgon 16 Augusti

Morron.

Ska snart i väg o ta en fik apå stan med en god vän, RacerDonnans. I morse fick katterna lite kött. Och jag höll på o "trilla av stolen" när Pepsi åt nästan en hel tallrik. Hon som tror man förgiftar henne om man erbjuder något annat än kattmat.

Den som åt minst var Ego, men hon smakade i alla fall. Huskatten åt mest.

Solen skiner, och i natt kommer maken hem. Nu är äntligen "mardrömssommaren" över.

Ha en fin dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

God natt säger väl jag då. Idag har jag handlat Royal Canins nya foder Digestive, som ska vara bättre för de som hetsäter och spyr sedan. Sedan har jag fått instruktioner där jag ska vara katt-, mus-, orm-, fisk- och blomvakt.

Natali
0

Natti natt. Ojdå, det var inte lite du ska vara vakt åt. Hoppas det går bra.

Jag hade en trevlig fika. Såg sen på kvällen Kung Fu Panda. Har uppdaterat fotobloggen lite. Så skall gå till sängs. Maken kommer tidigast kl 2, så långe orkar jag inte vara vaken.

RacerDonnans
0

Hej!

Nyss hemkommen från personalfest. Måste tacka dig Natta för trevligt sällskap idag. Hoppas jag inte uppehöll dig för länge. Det var så länge sen vi hade tid att prata så här.

Som ni ser har jag haft en trevlig dag med vänner och arbetskollegor. Har städat en del också men det blir mer av det imorgon (idag) då svärmor kommer hit söndagkväll.

Sov gott alla, jag blir nog uppe ett par timmar till.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

#3 Tack själv, det var super trevligt o träffas. Vilken tur du kommer upp till umeå lite nu och då. Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer