Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 554 ggr
Natali
0

Godmorgon 12 Augusti

Morron.

Mulet ute, men vindstilla. Väcktes av telefonen. Men det gjorde inte så mycket, skall försöka få iväg 4 fälgar med bussgods idag. Så får vi in lite pengar.

Annars får jag pähälsning här mitt på dagen. Sen skall jag o hälsa på en person med Betty. Så kommer jag hem igen, så får jag mera påhälsning.

Så har tre timmar på mej o städa lite. =)

Dieten valde jag att avbryta. Ska ta den efter flytt och när jag har min make hemma (i alla fall kvällstid) så jag får lite stöd.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Du verkar ha fullt upp Själv vaknade jag nyss alldeles genomsvettig och inte en enda katt i sängen. Måste ha simmat i sömnen. Somnade ju till simning på teven och vaknade till simning på teven

Sköt om er

kissan78
0

Godkväll!

Sov bara två timmar inatt så däckad på soffan efter middagen. Nu känner man sig yr o nyvaken på helt fel av dygnet. Får nog ta en liten tablett ikväll så jag kan somna i "normal" tid.

Idag fick jag hemlevererat ett 200 liters akvarium som jag lyckats fylla på med vatten o div medel för att det ska bli beboligt lite snabbare. Så nu har jag tre akvarium, men planer på ett till redan ;) Måste ju nästan va ett per katt så dem har varsitt att ligga på o fiska i.
Katterna är lika förtjusta som jag i dem härliga stora burkarna med fisk i.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet innan det är dags att plantera ner lite växter i vattnet.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se