Godmorgon 12 Augusti
Morron.
Mulet ute, men vindstilla. Väcktes av telefonen. Men det gjorde inte så mycket, skall försöka få iväg 4 fälgar med bussgods idag. Så får vi in lite pengar.
Annars får jag pähälsning här mitt på dagen. Sen skall jag o hälsa på en person med Betty. Så kommer jag hem igen, så får jag mera påhälsning.
Så har tre timmar på mej o städa lite. =)
Dieten valde jag att avbryta. Ska ta den efter flytt och när jag har min make hemma (i alla fall kvällstid) så jag får lite stöd.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Du verkar ha fullt upp Själv vaknade jag nyss alldeles genomsvettig och inte en enda katt i sängen. Måste ha simmat i sömnen. Somnade ju till simning på teven och vaknade till simning på teven
Sköt om er
Godkväll!
Sov bara två timmar inatt så däckad på soffan efter middagen. Nu känner man sig yr o nyvaken på helt fel av dygnet. Får nog ta en liten tablett ikväll så jag kan somna i "normal" tid.
Idag fick jag hemlevererat ett 200 liters akvarium som jag lyckats fylla på med vatten o div medel för att det ska bli beboligt lite snabbare. Så nu har jag tre akvarium, men planer på ett till redan ;) Måste ju nästan va ett per katt så dem har varsitt att ligga på o fiska i.
Katterna är lika förtjusta som jag i dem härliga stora burkarna med fisk i.
Nu ska jag surfa runt lite på nätet innan det är dags att plantera ner lite växter i vattnet.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se