Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 839 ggr
Natali
0

GODmorgon 9 augusti

HEJ!

Snacka om god morgon. Skrattande Jag som trodde att jag inte skulle få något mer alls än det som kom i posten från Kissan78. MEN det var fel.

Min köra man kom hem med en försenad (ca ett år då Flört) 30 års present. En ny super bra kamera. Digitalsystemkamera. Nikon DX60.

Så det första jag gjorde när jag sen klev upp ur sängen var så klart att ladda batterierna. Så nu har jag börjat knäppa kort. Har dock inte laddat in några än, men varnar för super bildbomber de kommande veckorna.

Molningt med solen lyser. Sista dagen för mej på vanlig mat, sen går jag på diet i planerade två månader. Ska bli spännande o se om jag klarar det.

Ha en bra dag nu!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Kvadding
0

Ojj då vet vi vem som kommer regera kommande fototävlingar här på iFokus! :O

Leffe
0

Goddag. Gick och lade mig i svenska damerna handbollsmatch i morse och gick upp till svenska damernas fotbollsmatch. Hur ska man orka med hela OS?

Natali
0

#2 Det är så skönt o slippa hela os cirkusen. =) Tur det är andra som gör det åt en. Det enda jag ev, kollar på är ridsporten. Men då brukar jag bara bli så ledsen och sugen på att själv vara där. Hade kunnat, kanske, komma långt själv. Men känns som det är kört nu.

kissan78
0

Goddag!

En "ond" dag idag… Värker överallt! Tur jag har massa mysiga katter o rogivande fiskar att ägna dagen åt.

Så roligt Natali att du fick en sån bra kamera!! Har ju 'bara' en Nikon D40 jag men ska ta o försöka få råd med några bra objektiv till den så småningom.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, en del bilder fick ni ju se här i dag. Skickar med en på sonen som hoppas studsmatta också.

Nu håller maken på att läsa godnattsaga för sonen, sen skall vi sitta o dela på en flaska vin, Reasling Relax närmare bestämt. Sen skall vi bänka oss framför tv´n och se på Jumper.

Åt en god middag. Hasselbackspotatis, lövbit och creamy pepper sås. I morgon blir det första dagen på diet, skall prova cambridge i två månader har jag tänkt.

Nä, ha en trevlig kväll nu.

Inlägget är låst för nya kommentarer