Godmorgon 7 Augusti
Ha, för fösrta gången på länge så behövde jag inte kolla vad dagens datum var.
Fick en rejäl god natts sömn. Nu i eftermiddag kommer min son hem igen. Och innan dess så skall jag nog ha orkat med lite diverse städning osv. Är lite trött och mosig. Men efter lite frukost och kaffe är jag nog vaken.
Undrar om det bara är jag som loggar in på i fokus innan någon annat på morgonen? Vaddå ifkous beroende?
Ha en underbar dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hallå!
Idag är en ny dag! Väntar på att en nyfunnen bekantskap ska komma förbi med ett gäng fiskar till mig o kissarna. Maken är inte fullt lika road som oss av min nya hobby även om han mer än gärna står o beundrar firrarna.
Sen blir det dags för ett samtal med min kontaktperson på psyk, vi har haft ett längre sommaruppehåll, hon behövde visst ha semester. ;) Min uppgift till idag var att skriva ner saker som jag känenr att jag faktiskt behöver hjälp med. Har inte gått så bra då jag faktiskt inte vet vad jag behöver eller för den delen kan få hjälp med…
Är en dag med hemsk värk idag men känner mig ändå på rätt bra humör. Känns som att livet just nu går åt rätt håll iaf. Tyvärr brukar det alltid hända nåt hemskt när det känns så men jag hoppas att den här gången kanske det är dags för min lycka att få vara lite längre!
Kram på er alla, ha en sån underbar dag ni kan!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
I dag är en gammal dag. Som vanligt med andra ord. Men det regnar och det har det ju inte gjort så många dagar. Katterna sover och jag sitter vid datorn
Sköt om er