Godmorgon 6 Augusti
Vaknade av telefonen idag. Blir faktiskt lite små irreiterad på folk som ringer, och sen lägger de på efter bara typ 3 eller fyra signaler. Vi hinner ju inte svara! Har en stor lägenhet o springa igenom, hittar aldrig bärbara. Osså när man äntligen är framme i köket o lyfter på luren, så är det ingen där. Suck.
Nåja. Här lyser solen ordentligt ute! Riktigt varmt och behagligt ute.
Jag ska se om jag kan pyssla på lite till. Fast klippa mer på häcken orkar nog inte min kropp med. FÅr ordentlig värk i händerna. Kan plocka undan det jag har klippt av i alla fall.
I morgon är en trevlig dag. Men ha det bra denna dagen först. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God dag säger väl jag. Här är det mulet. Och OS har börjat med damfotboll. Katterna slöar.
Sköt om er

Jag säger godkväll.
Har i alla fall packat alla tyger. Sen har jag bar ainte orkat göra något mera. Nu har jag faktiskt lyxat till det och har poppat popcorn och gjort citronsmör på. Så ska sätta mej o mysa framför tv´n, innan en tidig kväll till sängs.
Dagen började solig, men bara för en stund sedan började regnet ösa ner.
Ego börjar nästan njuta av att bli putsad, och mest är det, häpnadsväckande nog, Pepsi som gör det. Pepsi har ju varit lite enstöring och tyckt det varit lite tufft med alla andra katter. Men nu när Betty har lugnat sig lite så börjar hon åter igen tina fram. Så skönt. Och inga mera olyckor på fel sida kattlådan.
Så ha en skönt kväll och sköt om er!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godkväll!
Äntligen funkar internet igen! Var utan hela måndagen och nu från 2-3 tiden till alldeles för ett litet tag sen. Hela samhället ligger nere, inte ens mobiler funkar när dem får sånna här fel. Hoppas nu att dem lyckats fixa den trasiga kabeln som jag har för mig var felet.
Har fått tag på lite nya växter till akvarierna idag. Katterna tycker det är så roligt att hjälpa matte att fixa hos fiskarna. Än är det bara Vile som tagit sig ett dopp i ett akvarie o jag hoppas att det inte blir fler som följer efter han.
Har fått städa tvättmaskinen idag, körde en puff med sånna saccosäckskulor i och puffen gick sönder i tyget. Ett liiitet hål men maskinen var full av kulor. ;)
Snart är det sovdags men ska bara njuta ett tag av att få ha internet igång igen.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Själv har jag ikväll suttit och lagt in en massa katter i ett nytt titelkattalbum. Sov gott med er sedan