God förmiddag 2008-08-05
God förmiddag. Nu har jag och katterna sovit några timmar. Ja flera av katterna sover fortfarande. Mulet ute men det har slutat regna. Det känns som höst i dag tyvärr. Ska inte göra något speciellt idag. Jo förresten städa lite.
Sköt om er

Godförmiddag på dej också.
Så här länge har jag inte fått sova på hela sommaren. Skönt. När jag vaknade så passade jag på att mysa med tre av katterna, Betty, Saga och Ego. De låg i puffarna i sängen. Efter ett tag började Saga leta på Bettys mage, som om hon skulle snutta. Och Betty vred upp magen så klart. Fast något riktigt snuttande blev det inte, mest slick och puts. Hon fick inte riktigt tag i något tror jag. Men lite små mysigt var det. Saga är ju trots allt 1 ½ år.
Molning himmel, men ser ganska ok ut, det är vita moln.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Nu häslar jag godnatt. Ska strax gå till sängs.
Har klippt mera på häcken. Gått en långpromenad. Belönade mej själv med lite snabb mat. Har även städat upp lite glas, efter Ego hade omkull ett fotografi.
Har också gjort en sida inför hcm kollen och föreläsningen här i augusti. Här hittar ni den.
Är totalt slut. Så skall bli skönt o lägga sig o sova snart.
Drömde föressten att Ego fick sin första kull. 4 kattungar, en hane (vit) och tre honor (svartskölpadd, blå skölpadd och sorrelfärgad (som abbisinier alltså). De föddes alla i våran bil, och vi hade fullt upp med att behålla dem kvar i bilen, de rymde hela tiden. De hade varierande grad av päls också. Alla utom den sorrelfärgade hade cornish typ av päls (fast utan lockar) och den sorrelfärgade hade full päls. Jag tror jag är lite lätt snurrig i skallen.
Ha en god natt nu.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Sov gott. Själv fick jag någon typ av knäpp idag och dammsög och skurade hela lägenheten. Och det gjorde inget ont i höften
#3 Du kanske får ont i morgon eller kommer att vara stel
Sov gott nu alla.