Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 831 ggr
Natali
0

Godmorgon 31 Juli

God förmiddag.

Han inte skriva när jag klev upp. Vi hade en besiktning av huset, inför försäljning. Så han kom bara strax efter jag klev upp. Men nu är allt färdigt, så ska äta frukost.

Sen har jag tänkt o plocka lite jordgubbar, om det är öppet. Sen skall min far komma och stanna här på väg söderut. Tror han sover här en natt.

Annars är det en otroligt fin dag, och solen värmer. Även om det är relativt blåsigt.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

#0 Lever du i en egen tidszonSkrattande I går var du en dag före och i dag är du en månad efter. I vilket fall som helst har jag i dag varit hos sjukgymnast för första gången sedan jag kom hem efter höftoperationen. Fått veta hur jag ska gå och hur jag ska gå ned på knä. Äntligen är jag inte beroende av andra för att sköta kattlådorna

Sköt om er och i natt ska det hända NYA IFOKUS

Natali
0

Ha ha, ja jag är lite rörig i skallen.

Natali
0

Ja, så när jag har alla dagar o datum rätt så har dagen varit bra. Bara otroligt trött. Skulle behöva sova ut riktigt några dagar! Men det får bli ett annat liv.

Nu är min far här. Ska tydligen få något, tror han syftar på en förtidig present. Han har gått o smugit med sonen nu ett tag, och skulle ha penna o grejor.

VI har varit o plockat jordgubbar. Ätit en underbar kvällsfika. Jordgubbar med vanlijvisp. Åsså ett glas vin till. Nu sitter jag med lite likör. Kom på att aj ghade lite över sen norge utställningen. Firade ju en GIC, en CH och så mina bekantas nom o bis osv.

Så nu skall jag ha en skön kväll, hoppas ni också får det.

Leffe
0