Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 813 ggr
kissan78
0

Godmorgon 30 juli!

Har varit vaken nån timme redan men känner mig inte vaken i huvudet än. Måste städa här hemma idag, ikväll kommer det kattsnusare på besök och vill ju inte hemmet ska se ut som den byggarbetsplats som det sett ut här ett tag. ;) Inte för att det byggs nåt men det byts ju tvättställ och så har sovrummet fått sig en uppfräschning o nu håller jag på att fixa till katternas rum också. Bäst att bli klar idag med deras rum iaf.

Varmt ute och nästan inga moln på himlen, idag skulle jag faktiskt inte vilja va inomhus o städa. ;)

Hoppas ni andra får en underbar dag!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

Gomorron , här känns det också varmt, är så glad att jag inte jobbar förrän ikväll… har lite småpyssel att göra…. (ni vet det vanliga tråkiga)

Leffe
0

God dag. Göra i ordnining katternas rum det tar sin tid. De kan ju röra till saker och ting på nolltid. Varmt är det , skogsgräset utanför är brunt och gult.

Sköt om er

mumsikoff
0

Här är det packning som gäller. Har shoppat en sista minuten resa till Grekland, så på fredag morgon bär det av till Kreta för sol och bad i två veckor!

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Leffe
0

#3 Man brukar ju fråga. Det är väl varmare där än här, men jag frågar istället Är det svalare där än härCool