Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 457 ggr
Leffe
0

God dag 2008-07-17

God dag, god dag. Här hemma är det en stjärna som sjunge areor så vackert så. Sessan löper och min snart 13-åriga hane som varit kastrat cirka nio av dessa år parar henne en gång per dag och det ovanpå teven på kvällen

Sköt om er

Dolleminas
0

#0 Har hört talas om underhållning i tv:n men inte ovanpå Flört

Natali
0

God dag.

Har haft fullt upp på morgonen. Mäklaren kom och vi fixade lite kort osv och bestömde visning av huset. Mitt upp i allt så trillade Saffran ut genom fönstret! vi bor på andra våningen. PANIK! Kastade mej ner, hon sprang under huset så klart. Hon var helt klart rädd. Jag fick inte fram henne alls, men hon rörde p åsig i alla fall. Men hon kom inte. Så jag lämnade tillslut gallerdörren och framdörren öppen, och vi tog de sista bilderna på huset. Så var hon på bron. Oskadd. *pust* Ja nu blir det inte ens öppna fönster när vi är i rummet.

Städat bilen ordentligt har jag hunnit gjort också. För vi skall ta den till norge utställningen. För jag ska dit. Skrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

#2 Vad skönt att det gick bra med Pip… Kul att Norgeresan blir av, själv håller jag på med städning/packning och vara medlare mellan barna…

Zsarorna
0

Stackars lilla Saffran. Tur att det gick bra. Här är man ensam hemma medan Sara jobbar. Lite tråkigt faktikst. Brukar inte vara det. Hur ska det gå på min semester om tvåveckor medan Sara jobbar *fniss*

Nu är det dags att ta tag i ytterligare uppackande i lägenheten!

Ha en bra dag!! :D

Natali
0

Vill hälsa godnatt.

Har packat det mesta klart, några små grejor kvar. Och en tvätt.

Det blev senare än tänkt så hinner i lugn och ro packa i morgon. Tvättat bil både invändigt och utvändigt.

Vi har lite sovmorgon i morgon. Så ska försöka som till 9 i alla fall.

Ha en trevlig natt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer