Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 400 ggr
Natali
0

Natti natt 16 Juli

Ville bara hälsa godnatt.

Imorse bar det ju av till tandläkaren. Det gick endå hyfsat bra. Tog 2 h. Sen när jag väl kom hem tog jag lite flytande föda med sugrör(skulle ju vara fastande, och sen när jag kom hem var ju halva munnen borta) och sen en kaffekopp (i stort glas) med sugrör. La mej på soffan och skulle vila lite, och dricka lite kaffe. Så kommer henke o jag är helt borta, förstår ingenting. Då har jag somnat, med kaffeglaset i handen (Jag kan alltså inte ens somna framför tv´n även om jag är super trött!), och när han då väcker mej spiller jag ut hälften. Så tror jag att jag också pratar i telefonen, och tror det var dolleminas (?) (Ber om ursäkt om jag verkade borta, det var jag också). När jag pratat färdigt märker jag också att jag är blöt hela jag. eller i alla fall tröjan. Om ni funderar så fick jag ju en "sup" hos tandläkaren. Så lite drogad var jag. Jag ber o få vila en stund till, efter att Henke har tagit bort det blöta överdragen på soffan, och gett med ny kudde och täcke. Så kommer han in 40 min senare, tydligen. Jag sov som en stock.

Sen mådde jag dock bra, och vi har nu förberett huset inför mäklaren som skall fota i morgon.

Ha nu en trevlig kväll. Nu skall jag gå o plocka undan rentvätten från sängen, och sen gå o lägga mej.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Ingen fara Natta, vet själv hur borta man kan vara ibland, hoppas du mår bättre nu och att länkarna kan/kunde vara till nån hjälp…

Sov gott!!Glad

kissan78
0

Hoppas du får sova gott Natali!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer