Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 552 ggr
Natali
0

god dag 15 Juli

Inte god. Att sy mera inför helgen är totalt bort proriterat. Och nästa helgs tripp till CCC´s utställning blir troligtvis också avbokad. Ev denna helgs utställing också. Åsså måste jag göra rotfyllning i morgon också.

Jag hoppas att ni andra mår bättre än jag i alla fall!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Sidentassen
0

NÄmen Natali, varför det ??? Du var ju så glad och förhoppningsfull igår ?

Den där rotfyllningen imorgon låter ju inte lockande, men dy får ju bedövning:-) Jag har förvisso aldrig gjort någon sådan själv men däremot gjorde jag 11 jacketkronor på 4 veckor förra året i Indien.

Jag hoppas verkligen att du kan åka på dina utställningar som beräknat, håller alla tummar och tassar för det Glad

Här är det bara lugnt idag. Jag har haft sovmorgon för jag var på bio igår med min dotter Jessica. Vi såg Mamma Mia, FY FAAN vilken bra film, den mÅSTE bara ALLA se !!!!!!!

Nu ska jag ut och hänga tvätt, och sedan iväg och köpa ytterligare lite plantjord till alla mina växter.

ha en skön dag

Hälsar Lotta

Natali
0

Ville bara säga godnatt.

Har i alla fall lyckat nu på kvällen att städa sonens rum och plocka ut en ikea kasse med saker att lägga undan och en låda lego som skall tillbaka till mamma. Annars har inte dagen varit bra alls. Har varit påfrestande att vara själv med sonen i 2 månader, och börjar bli för mycket. Även att ekonomin är i botten (maken ha rinte fått ut sista pengarna från förra arb, som skulle ha kommit i maj och nu har det gått i kk, plus att förra hyresgästen ju stack till spaninen och lämnade oss utan hyrespengar). Och så nu när den lägenhet vi trodde vi skulle få hyra kraschade, då blev det lite för mycket.

Men nu är dagen avklarad, och ska hämta maken på bussen strax. Han skall hjälpa till o få huset i orning inför fotografering, och ta mej till tandläkaren (får ju inte köra sen).

Ha nu en bra natt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer