Gokväll 14 Juli
Gokväll
Sitter med en cappucino kopp och en havrenougat ruta. Njuter lite. Barnen (ja för hux flux så är milton bästa vän med grantjejen, och så fort milton är hemma är hon här, vilket är jätte roligt) sitter o kollar på film.
Sen skall jag kolla igenom tygerna, och ordna upp allt som redan är färdigt. Så allt är klart att börja sy imorgon. Har i stort sett packat utställningsväskan färdig. Fick lite panik ett tag, då jag inte hittade Pepsis ena bedömningssedel. Men hittade den, och jag fick en trevlig överasskning. Hon kan bli GIC på lördagen, inte söndagen.
Så känns ganska skönt så här på kvällskvisten.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godkväll! El god o god vet jag inte. Fjant har nu flyttat till sitt nya hem. Känns tungt för hon var en sån härlig liten tjej men vad gör man när hon inte vill veta av tre av dem fyra andra kissarna som bor här?! Hon har hamnat hos ett jättetrevligt par och hon kommer att få bli en bortskämd prinsessa där, precis vad hon förtjnar.
Här är kissarna överlyckliga att fått tillbaka sitt kattrum!
Har också lyckats packa nästan hela utställningsväskan. Är ju snart dags att fara.
Sov så gott alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#0 Och #1 Har ni resfeber?? Här packas nog ingen väska förän torsdag morgon…
#1 Det går nog bra med fjant ska du se, man måste ju se till hur katterna mår och inte hur man själv "tycker".
Ha det gott så ses vi snart!!