Godmorgon 13 Juli
Seg är jag. Sov till tio, då kom sonen o tyckte han vaqr hungrig. Fattade inte att klockan var sååå mycket. Så nu är fruksoten framdukad, men inte har han bråttom hit.
I dag skall vi o kolla på nostalgi dragracing här i östersund. Ska bli roligt. Sen ska vi bara ta det lugnt. Lite små mulet, men inte för tunga moln, så har vi tur blir det uppehåll.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag. Du var värre än mig på stanna kvar i sängen :-)
Här är det mulet och trist, men varmt ändå. Jag sliter med min värk just nu är det ett ordentligt skov, så jag ska göra absolut ingenting idag.
Ha det så trevligt på dragracingen
Hälsar Lotta P
Själv har jag varit och storhandlat så frysen nästan är full, likaså skafferiet. Blev erbjuden hjälp och den tog jag. Sedan har jag sovit några timmar.
Sköt om er och ha en bra söndagkväll

#1 ja, jag är också lite extra trött, men har inte så mycket värk just nu. Lite men inte så jag måste ligga i alla fall.
#2 Skönt o få hem mat så man klara sig, klart du skall ta emot hjälp när den erbjuds!
Själv blev det inte dragracing. Det regnade bort. Lite bilar har vi fått se, och träffat lite bekanta. Tog sen en skön promenad. Sonen har börjat lek aså bra med grannens dotter. Han fikade där, och hon åt middag där. Så hade jag ju barnvakt när jag tog en prommis.
Nu ska jag mysa framför tvn en stund. Ha en god natt!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.