Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 462 ggr
Natali
0

Godförmiddag 12 Juli

Godförmiddag på er. Äntligen hemma igen.

Mulet och ligger regn i luften. Men en ganska skön dag. Vi är äntligen hemma igen, jag, milton och alla 6 katter. Allt är lugnt. Betty har låtit såret vara. Dock en ytlig blödning under huden, men operations såret ser bra ut.

Vi skall åka o handla lite, kylskåpet är ju lite tomt på mjölk o sånt nu. 

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

God dag. Nu ska jag göra i ordning min V75 till dagens trav

Sköt om er

[Wiveka]
0

God dag!
Har varit på promenad upp till affären, inte helt skönt. Det är så kvavt här i Stockholm.

ha en bra dag!

Sidentassen
0

Godeftermiddag allesamman.

Jag har haft en av mina helvetesnätter. Värk värk värk, man kan alltså bli tokig för mindre. Så jag åkte in till Västerås och la mig i solariet, DET tycker jag är avkopplande, varmt och skönt. Det värmer höfterna så gott, och ryggen.

Sedan åkte jag och köpte en ny skrivare till min dator, den gamla har nämligen gått sönder, och det är inte lönt att laga något man köpt för 3-400 kronor utan bättre att köpa nytt. Ja den hade ju några år på nacken också.

Ikväll ska vi grilla och mysa jag och gubben.

Vädret, ja det är växlande molnighet, inget regn men varmt och så hör vi åskan mullra långt bort ibland.

Ha en fortsatt skön lördag

Hälsar Lotta P

kissan78
0

#3 Usch sånna nätter vill man verkligen inte vara med om! :(

Här är det lite mulet men iaf uppehåll. Har badat Fjant idag och Chino fick sig en liten tvättning men inte så noggrann, han ska ju bada nästa helg då det är utställning. Mer än bad av katter och disk har jag inte klarat av. Ska iaf duscha sen har jag nog gjort tillräckligt för idag. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Inlägget är låst för nya kommentarer