Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett17-om-sajten
Läst 1043 ggr
mumsikoff
0

Ang. annonser

Tänkte höra om det finns möjlighet att annonsera ut ev. omplaceringar och kattungar till salu? Hittar ingen "avdelning" till det och blev därför fundersam om det ens var tillåtet? Om inte, varför? Och omd et är tillåtet, under vilken "avdelning" ska man skriva då?

kissan78
0

Kattungar sätter man in under katter/kattungar till salu, omplaceringar har inte någon egen rubrik men lägg den under samma och skriv i rubriken att det rör sig om omplacering.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

mumsikoff
0

Jag vet inte om jag möjligen är blind, men på min "forumdel" till vänster finns bara dessa avdelning:

Senaste inläggen

Mina Inlägg

Allmänt Sphynx prat

Skötsel och vårdnad

Avel och Genetik

Bilder och filmer

Katttilbehör Köpes/Säljes

Tävlingar/Månades Sphynx

Utställningar

God morgon etc…

Om Sajten

Dessa är också numrerade och jag har ett glapp mellan 4-9 och dessutom saknar jag nr 12…. Är det bara jag som är blind eller är något fel? Snälla hjälp :)

kissan78
0

Om du har lagt till den här sajten som dina favoriter så får du se kategorierna som finns till för enbart medlemmar, där är nummer 5-8 säljes o köpes sidor.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

mumsikoff
0

Aha! Men Sphynx iFokus är en utav mina favoriter och jag har ändå inte 5-8…. Nu blir ju det här riktigt konstigt…

Sidentassen
0

Det har inte jag heller………..??????

Natali
0

Prova att logga ut och in sen. Nu har jag dock lagt grupperna från 05 till 08 som öppen. Men det finns grupp 12 som är medlemsnack. Den skall vara öppen för alla medlemmar på forumet. Så ni som är medlem och inte ser den, logga ut och in, se sen om ni kan komma in på den. Om inte hojta till här, så får jag gå vidare med detta.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

Jag har inte grupp 12, provat och logga ut och in men ingen skillnad i åtkomst.

Dolleminas
0

#7 Samma här…

Sidentassen
0

Jag har testat med det du sa men har inte grupp 12Gråter