God morgon 2008-07-11
God morgon eller kanske god förmiddag. Här är det varmt, man svettas bara av att trycka på tangenterna på datan. Här händer för övrigt inget speciellt.
Sköt om er

Tänk om det vore så varmt här. =)
Jag skall packa. Sen är det äntligen dags att åka hem. Hoppas jag kan stanna hos kissan78 på vägen. Pussa på ego lite.
Kastreringen verkar ha gjort susen. Nu liger Pepsi och Betty i samma transportbur nästan på varandra. Lite gör det säkert att betty har tröja på sig förstås…
Hoppas jag hinner med o skriva godkväll här också.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Tja, det var varmt i förmiddags men nu regnar det över Gålö. Om övriga Stockholm inte har regn är det rätt orättvist eftersom vi skall ha grillkväll med stor kusinträff för Fredrik och hans kusiner.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Här har det öst ned ett tag. Här är i Solna
Godkväll!
Hoppas resten av resan hem gick bra Natali. Så roligt att få träffa alla dina kissmånsar med!!
Nu är det snart dags o sova här, är faktiskt glad. Det verkar som om det kanske löser sig att Fjant får ett nytt hem utan tonåringar som vill spöa henne! Håll tummarna att det löser sig! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#4 Det vet du att jag håller, tårna med…

#4 Åhh men det låter toppen. Hoppas det inte blir alltför långt borta då….
Kanske blir rtt nära… *Fniss* OM vi får flytta ditt vi vill då.
Jag är hemma. Allt gick bra. Inga böter, inga rådjur bara några söndagschauförrer. Osså såg jag en total krockad bil i stugun. Men våran resa gick bra. Förutom en otrolig rygg värk. Brukar inte få det.
Betty får vara utan tröja i natt, såret ser bra ut. Så får jag hoppas hon inte är där för mycket.
Ha en trevlig natt och sov gott nu alla!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#6 Sov gott du/ni också…