Goddag 10 juli
Torsdag idag. Hvudet känns tungt idag, blev för mkt skoj igår antar jag. Kissarna är galna idag, fast det är dem nog varje dag. ;)
Vaknade imorse med solen skinandes o tänkte att idag blir en underbar dag. Tyvärr har solen redan byts ut mot gråa moln. Ska ta o gå ut med Zorro, han har frågat hela förmiddagen om det inte är dags att få gå ut snart.
Ha en bra dag alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Godeftermiddag.
Vi var uppe tidigt. Maken skulle ju in till umeå till jobbet, och Betty skulle in till veterinären. Så tyckte det var lika bra att vi samåkte. Det blev ju dock en timme tidgare. Men det gick det med.
Nu är vi hemma igen. Betty får vara i en större bur tills hon är helt vaken. Såret ser helt ok ut. Vi har hunnit vara ute en sväng. Varpå jag tydligen staae mej rakt på ett rödmyre bo. `Förstod inte varför det började brännas på armbågen. Senare inne upp täckte jag att hela jag var full i myror. Fort som tusan av med kläder. Huvva. Nu ligger kläderna i blöt i badkaret. Hoppas jag inte får nån allergi reaktion nu.
Hoppas ni har en fortsatt bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Idag har jag varit ute och handlat en del och åkt med Närservicebussen för andra gången. Tänk en busslinje helt utan stress
#0 Även om det ger huvudvärk har man kul innan
#1 Dumt att ställa sig i ett myrrevir
Ha en bra kväll

Ville bara säga godnatt.
I morgon bär det av hemmåt. Betty har kastrerats i umeå idag. Blev kanske inte så lyckat då vi måste åk ai morgon. Men nu är det gjort och hon mår prima i alla fall. Fast hon slikade på såren en massa, så fick snabb klippa till en tröja av ett par gamla taijts. Funkade till slut. Så la jag en kompress på såret så inte stygnen fastnar i tröjan, det tyckte hon inte om. Hon håller sig i alla fall mera stilla med tröja på.
Bråk med mamma, som vanligt. Men äntligen hemma snart. Och lägenhet i umeå verkar kanske ha löst sig också.
Nå ha en bra kväll allesammans.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.