Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 513 ggr
Natali
0

Godmorgon 7 Juli

Underbart väder i Västerbotten i dag. Kom hit upp vid 3 i morse. Blev ju en lite hastig och lustig avresa, inte planerad förrän 18 på kvällen. Men nu är vi här och står fortfarande på benen efter 3 ½ timmes sömn. Skall försöka vila i dag.

Ego och Pepsi finnsi vårat sovrum, och vr väldigt glad o komma ut ur buren. De övriga är än så lång i gamla huset och mår gott.

Har ringt på lägenheter i umeå i dag. Hittat en lägenhet som verkar mycket trevlig. I holmsund. Vi skall åka o kolla på den i morgon kväll är det tänkt. Hoppas.

Hoppas ni alla har en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Här har det regnat hela dagen. Det är inte roligt, men jag tror det är nödvändigt. Tror förstås att naturen redan tagit för mycket skada av torkan för att återhämta sig denna sommar.

Sköt om er

kissan78
0

Godkväll! Nu är det snart dags att peta i sig några piller till o hoppas på att få sova inatt, igår somnade jag först efter sex på morgonen (kanske ska skriva imorse då ;) )

Sov gott alla o hoppas ni får en fin dag imorgon!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

EvaG
0

God natt hoppas du får sova i natt. Själv har jag som tur är inga sömnproblem trots att jag arbetar i olika skift. Det kanske är därför.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer