Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 1151 ggr
Natali
0

Godmorgon Amerikas nationaldag

Godmorgon. 4 Juli är ju som baknat amerikas national dag. Eller usa i alla fall. Men här blir det nog inte så myxket firande. Jo maken kommer hem i kväll.

Jag håller desperat på att försöka få kastrerinstid till Betty. Nu har jag ju pengar, och den räkningen jag missat är betald. Men då vill inte de på veterinärstationen kastrera, pga rötmånad. Så hoppas att djursjukhuset kan fixa det.

Ja ja. Annars skall jag passa på att njuta av det fina vädret. Färga håret, eller återfärga rättare sagt.

Nu är kaffet färdigt, så skall äntligen få mej en kopp. Ha en bra dag nu, och hoppas ni har lika bra väder som vi har här i krokom.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Sidentassen
0

GOdmorgon godmorgon, ja det är ju inte bara 4:e Juli det är POWER MEET här i Västerås, så det blir att dra in till stora staden idag och titta på alla vackra bilar, samt leta delar till vår egen:-)))

Just nu väntar jag på att en kattungeköpare ska komma med sina två katter hit för själv åker hon på semester en månad med familjen. Jag är alltid kattvakt åt dom och det funkar jättebra. Vi har ju ett stort kattrum uppe (som kan delas av till två om man vill) med balkong också, så där får dom det bra. jag har ju ytterligare en katt från min uppfödning här men han går med mina som om han alltid bott här.

Önskar er en fin dag allihop

gör

Lotta P

Leffe
0

God morgon. Har precis kommit från distriktssköterskan., som tagit bort stygnen efter min höftoperation. Nu känns det som man kommit ett steg närmare i tillfrisknandet. Ett steg förresten - jag promenerade dit och tillbaka tog en timme ungefär mot normalt 20 minuter

Sköt om er

kissan78
0

Godmorgon!

Har legat i feber o hela natten o svettats, ändå är jag inte frisk idag, tycker jag borde svettats ut alla bacillusker. Blir en lugn dag i soffan då det inte finns några krafter alls i kroppen.

#0 Hoppas du kan få dem att göra det, nån liten tid nu i veckan borde dem ju ha, rötmånaden brukar väl inte räknas förrens i slutet av juli-augusti?! Så innan dess borde dem ju hinna med.

#1 Har också ett par rum där jag kan hysa in kissar, det är rätt bra att kunna få hjälp med kattvakt! El för den delen låna ut rum till kattutställare ;)

#2 SÅ skönt att det går åt rätt håll allting!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

#3 Jag tror att det bara är vikarier på disktriktarna nu, så det egentligen är därför. Fick tid på fredag nästa vecka på djursjukhuset. Bad de höra av sig om de fick nån tidigare tid.

#1 Nästa år när vi kommer med våran fina hot rod (vi ska köpa ett objekt som ska ut till nästa år, hoppas), så kan vi ju komma till er då? Flört Slipper vi camping…. Oskyldig

#2 Bättre att ta små steg i taget ju. Då håller det nog längre ska du se…

RacerDonnans
0

Ja idag längtar man lite extra till September och vår Floridaresa.

Inte för att jag tror att det intresserar någon, men jag fick ett "härligt" uppvaknande av en hel mugg kallt vatten över både mig och sängen så jag fick kliva upp strax före sex imorse, är lagom trött nu. Filippa hade nämligen feber och sov oroligt hela natten och avslutade med att smyga upp och fyll på vattenmuggen som hon räkade spilla ut över mig på väg tillbaka.

Så kan det gå!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

Men hon var ju duktig som försökte fixa det själv utan att väcka mamma…

RacerDonnans
0

#6 Javisst är hon gulligGlad!! Det kan man stå ut med som mor!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

#5 Ja vilket uppvaknade att få ett vattenglas på sig. Tur det inte händer varje dag…

Jag har myst lite ute på gården. Smuttat på lite ehh…kex… Fått upp hängmattan. Nu väntar jag bara på att min kära man ska komma. Oskyldig

Ha en trevlig kväll.

Inlägget är låst för nya kommentarer