Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 549 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-07-01

God morgon. Har hållit på halva natten med att försöka få igång magen och få bort en förstoppning på min skogis Oscar. Nu är allt frid och fröjd och jag ska gå och sova några timmar

Sköt om er

Natali
0

Godmorgon

Skönt att det har blivit bra.

Själv försov vi oss. Så nu ska sonen äta lite frukost. Så åker vi till dagis sen. Sen ska jag städa lite, för i morgon kommer en mäklare o kollar på huset, så skall vi i alla fall få det värderat.

Ser ut som det kommer regn och det blåser. Ganska skönt faktiskt, så kan jag vara inne. Flört

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0

Ja, nån vidare god morgon vet jag int eom det är längre. När jag skulle köra sonen till dagis, fick jag fortkörningsböter. Suck. Körde 7 km för fort. 2000 kr i böter…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Sidentassen
0

God morgon till några och  bara morgon till DIG Natali…………… jag lider verkligen med dig, det är så sura pengar att betala. Jag är själv en notorisk fortkörare (eller rättare sagt var ), ja jag har t.o.m varit av med körkortet för detta. Så nu är det farthållaren som gäller i alla väder.

Här har vi en solig och fin dag men jag MÅSTE sitta inne för att sy en massa till husvagnen. Idag finns inga undanflykter för det måste vara klart till imorgon…..Så ingen tid till datorn heller

Hej me er

Hälsar Lotta

PS. Ni kan väl tycka liiite synd om mig…Oskyldig

Inlägget är låst för nya kommentarer