Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 15-tävlingar-månadens-nakenkatt
Läst 4497 ggr
Natali
0

Tävling, Juli månads nakenkatt.

Denna gång tar vi temat:

Mest humoristiska!

En bild per katt. Skriv kattens namn, tilltalsnamn, ålder och varför denne skall bli Juli månads nakenkatt.

Pris denna månad blir en puff sydd av undertecknad.

Juryn är även denna gång: RacerDonnans och Lullan1 (medarbetare på Cornish Rex I Fokus), Sidentass och Kattassen (Båda är medarbetare på Hittekatter I Fokus) Nilla, (sajtvärd på Siamese i fokus). Även Anna-karin, (bla medlem här på sphynx.).

Lycka till

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill påminna om denna tävling.

Bifogar en bild på Ego som jag tog i går. Hon heter i stamtavlan S*Hewiras Ego Girl. Är Bruntabby burma maskad med vitt. Ego är nu 10 månader.

Ego har varit med och tävlat nu i 6 månader på raken och har inte tagit en enda månadens katt! Så här gör hon sitt bästa försöka att göra High ten (inte high five då hon ju så klart använder båda framtassar!).

Sidentassen
0

Här kommer Coccos när hon ska hälsa på igelkotten. Jag tycker denna bild är så kul för man ser riktigt hur hon säjer Ajjj, vad taggig du var !!!

Coccos heter i stamtavlan S*Shemayas Kissimmee. Hon är nu på dagen 5 månader och hennes färg är Svatsköldpaddagouti HQ

Coccos har ju aldrig tävlat innan,, men jag tycker självklart att hon med denna bild ska vinna -))

Hälsar en stolt delägare Lotta P (Den andra ägaren är Agneta Lidström)

kissan78
0

Ja allt är ju relativt vad som är humoristiskt, för mig är den bilden jag skickar med på GIC Angelbald Capuccino humoristisk. ;) Skrattade gott när jag såg hur han sov med sin polare Vile.

Chino hälsar att han gärna skulle vilja vinna då hans dotter Fjant blir så stor på sig att hon vunnit två gånger o inte han nån gång. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Kvadding
0

hur länge pågår denna tävling?

Natali
0

Till 30 Juni.

Kvadding
0

har en bild att "komma" med… har inte så många eftersom damen flyttade in igår.

Detta är Happy när hon såg husses hemlagade mat, så tyckte vi alla om den.

Namn: Happy, kallas för Hippie

Ålder: 4år

varför hon ska bli månadens nakenkatt?:

För hon nyss har flyttat in och visar redan vart skåpet ska stå! en underbar liten katt helt enkelt som pratar och knuffas mycket :D

mumsikoff
0

Jag kan bidra med en bild på vår nu 1-åriga S*Mumsikoff Evdokim Prigozhij, hemma kallad för Evdokim :)

Evdokim borde vinna för att han är precis lika galet underhållande nu som när han var då denna bild togs. Han förgyller vårt liv enormt och vi hoppas att när han flyttar så ska hans nya familj få njuta lika mycket som oss av allt underbart denne grabb har att ge av!

Natali
0

Nu låser jag tråden. Må roligaste katt vinna. =)

Inlägget är låst för nya kommentarer