God morgon 2008-06-24
God morgon på er. Blev väckt av Cornish som jamandes stod och krafsade på sängkammardörren. Hon har koll hon - det var ju dags för husses alla morgonpiller. Nu har vi kelats en stund och jag har fått i mig alla piller. Ska lägga mig en stund till. Sedan gå upp. Får främmande idag. Kul med lite besök.
Sköt om er

Godmorgon.
Ja det är väl tur att du har någon som håller reda på dej. ;-)
Själv håller sonen på att äta frukost. Och jag torkar hans bläta ärmar med hårtork. Han hade dem i vägen när han tävttade händerna. Ego kom och tyckte att hårtorken var väldigt konstig, så hon var tvunen att tassa på den. Det gör hon för övrigt med dammsugaren också, om man håller fram munstycket, när det är i gång alltså. Han springer inte.
Jag har dock inte ätit furkost än. Ska göra det sen har jag tänkt.
Figge o Skriner har varit "lös" här i natt och har funkat jätte bra. Så skönt att det är hyffsat lugnt att ta hem gamla katter ett tag. Är kattvakt i en vecka.
SOL ute, även om jag ser att det är mycket moln. Funderar på att åka o rida i dag. Har hämtat igen mej efter helgen.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Goddag!
Har inte lyckats med mer än att äta frukost o varit på affären o kört igång en tvättmasin idag. Ska trotsa värken o börja tvätta upp all tvätt som hopat sig i tvättstugan. Upptäckte att myrorna tycker det e trevligt att vara i smutstvätten. :(
Har även fått tag på en 'diet' som sjukhuset i Kramfors brukar tipsa sina patienter om så jag har tänkt köra den, pågår tre dar o jag kan väl iaf inte bli sämre av den. Frukosten bestod av en skiva rostat bröd, 2 teskedar (!!!!) smör och en halv grape.
Hoppas på att få hit lite sol så att Zorro kan få sin joggingtur runt huset ett par varv.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se