Godmorgon söndag den 22 juni
"God" morgon på er - för mig är det ingen god morgon, jag har redan hunnit vara uppe några timmar p.g.av min förb……. rygg, jag har haf en sån fruktansvärd värk inatt att det inte gått att sova, fy så trött jag blir på detta
Coccos och Byske har legat och värmt mig, eller om det är jag som värmt dom, jag vet inte
och självklart är det mysigt, men det hjälper ju inte ett skvatt.
Just nu är det strålande sol, inte ett moln på himlen, men jag ser att det regnat inatt. Termometern står på +17 så får det fortsätta vara molnfritt kan det nog bli en fin dag.
Jag har lovat att raka ner min kattvakts perserkatter, 4 stycken. Hon gör alltid det så här i början av sommaren, och så har jag det till godo i form av kattpassning till vintern. Ja jag sköter hennes 6 katter när dom är i Norrland under 3 veckor nu på semestern också. Frågan är bara hur jag ska klara att raka 4 stycken när ryggen är som den är??
Och så ska vi väl och kolla på ett par husvagnar också. Det är ju dax att köpa en ny, den dom stal kom ju aldrig tillbaka
Hoppas att ni får en bra dag allihop och att solen lyser även på er………
Hälsar Lotta P
Godmorgon!
#0 Vet hur jobbigt det är med denna f-bannad värk, den gör verkligen att man inte orkar med allt. Hoppas det ändå går hyffsat att klippa katterna, kanske du inte orkar alla men nån?!
Här är det också en morgon med värk, igår låg jag i soffan mest hela dagen. Visste att det skulle bli så efter storstädning hela torsdagen o firandet av midsommar på fredagen. Så ser tyvärr livet ut för en del…
Idag är det soligt men ser några mörkare moln en bit bort, får hoppas att dem drar förbi oss o inte kommer hit. Inga direkta planer för dagen mer än att försöka vara vaken.
Ha en trevlig dag alla!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Här packas det för fullt… Jag och barna ska på en liten tripp till släkten i Dalarna (Malung) och tänkte vara borta några dagar så jag blir lite off… Måste dock vara tillbaka på lördag när jag ska jobba 
Ha det gott allihop!!
#0 Ta hand om ryggen. Idag har jag fått ont i ryggen, men det beror troligen på att jag gått lite för myckrt med kryckorna.
#3 Ha en trevlig resa.
Själv ska jag ta det lugnt i dag och inte gå så mycket utan mest ligga
Sköt om er
#2 Kör försiktigt vännen!!!
#3 Låter som en bra ide att ta det lugnt med promenader idag om det blivit lite för mkt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se