Godmorgon 19 Juni
Ja, nu är det snart midsommar. Är på väg o dricka kaffe, sen skall vi packa ner i bilen, och ställa fram allt för kattvakten som skall komma. Massa stök blir det, men skönt o slippa dra med några katter faktiskt.
Åker upp till min mor över midsommar som sagt. Så vi skall åka ungefär 45 mil i dag. Stannar hos en trevlig bekant på vägen. =)
Solen lyser fint, från en nästan helt molnfri himmel.
Hoppas nu ni får en riktigt trevlig midsommar om jag inte kan komma in mera under helgen.
Jag hoppas också att jag får säga: Välkommen hem LeffeD
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godmorgon på er.
För mig är det ingen GOD morgon idag utan en av de sämre dagarna. Ville inte alls ur sängen och låg kvar till klockan 10.00, då jag tvingade mig själv att stiga upp. Men det är det här jag får leva med eftersom jag är sjuk. Det lär inte bli många knop under dagen heller, kroppen vill helt enkelt inte alls.
Just nu går jag iklädd raggsockor & tofflor, tjocka joggingbrallor, tre långärmade tröjor och ändå fryser jag…………….. värken är konstant bara ställena som varierar, förutom nacke, ryggslut och händer då förståss.
JO, en sak ska jag göra. Perserpojken Ernie får komma hem från Strömsholm idag så jag ska hämta hem honom och köra han till Riddarhyttan till hans husse. Dom ringde tidigare och sa att Ernie skitit lassvis inatt;-)
Hälsar Lotta P
#0 Hmm nån gång får ni kika förbi här… hoppas du får en trevlig midsommar!!
God kväll!
Har varit på stan en sväng idag på förmiddagen o väntat nu på Natali som tyvärr fick en pajad bil på vägen. :( Hoppas det ordnar sig snart iaf m bilen.
Passade på att klippa gräsmattan nåt som jag vet att min kropp eg inte klarar men man kan tyvärr inte bara låta bli ibland. Så nu värker det överallt. Är så less på att ha ont varenda dag.
Ingen eg mat har det blivit mer än korv o mos på stan, frukosten bestod av en energidryck. Huvidet är rätt såsigt nu, så konstigt ;)
Ikväll ska jag försöka städa lite då maken har en arbetskamrat (m familj) som bjöd över sig själva hit på grillning imorgon. Har aldrig träffat dem tidigare men vet att karl'n iaf älskar sphynxar så det är nog vettiga människor då. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#3 Hoppas ni får en trevlig kväll!! Hade jag varit i närheten hade jag hjälpt dig med klippningen..
Jag säger godnatt
#4 Tack vännen!! Men med din fot ska du nog inte ge dig ut på mer klippning än nödvändigt! :)
#5 Godnatt!!
Nyss var Natali förbi, dem hade äntligen fått igång bilen.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#6 För vänneer kan jag nog göra det mesta…
Skönt att höra att Natta fått ordning på bilen.
Nu blir det snart sängen..