Godmorgon 18 Juni
Morron morron.
Tänker på dej LeffeD och hoppas allt går fortsatt bra!
Här skall jag ta lite kaffe, sen är det bara o sätta i gång dagen. Gräsklippning, ridning och skruva med bilen (som jag inte hann i går). Sen är det till o packa inför midsommar resan i morgon. Skall stanna förbi hos kissan78 på vägen uppåt också.
Ha en trevlig dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon
Jag ville passa på att lämna en liten rapport om LeffeD. Jag talade med Leffe i måndags på tidig kvällning. Allt hade gått bra! Han hade fått i sig även lite mat. I går hade dom jag upp han ur sängen för att börja gå lite med sin "nya"höft" Vilket hade funkat bra! Mycket smärta men ok! Så med lite tur så är Leffe åter hemma på torsdag.
Ha en underbar dag alla! //medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tack för rapporten! Låter bra. Fortsätter hålla tummarna.
God eftermiddag/kväll!
Så roligt att höra att det går bra för Leffe!!
Ser fram emot morgondagen då Natali kommer förbi o säger hej på väg norrut.
Har haft väldigt jobbigt här några dar, har rätt mkt privat jag måste försöka reda ut hur jag ska ha det. Är inte så enkelt att bara bryta upp från alla gamla 'problem'.
Bråk mellan BeeBee o Fjant o inatt rök dem ihop igen så jag fick sitta o plåstra om Fjant… Är bara sååå less o orkar inte med deras strider när jag mår dåligt nog.
Har iaf tagit mig tid att vara ute i solen, tog med mig Zorro och gick ut, vi var ute över en timme o bara strosade runt, kändes skönt men det resulterade i en kille som vill uuuuuuut igen. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Trevlig resa Natta, kör försiktigt för nu börjar väl midsommartrafiken…
#3 så tråkigt att höra om bee och fjant, hoppas det reder upp sig med det privata, ingen människa är värd att må dåligt oberoende vad det beror på…

#4 Tack tack. Klart jag kör försiktigt. Det gör jag alltid…
#3 Tråkigt att det fortfarande inte kommer överens. Men skönt att komma ut på prommis. Mitt problem med att ta ut katterna är ju att då MÅSTE alla komma ut en sväng. De står o jamar tills de alla fått komma ut.
Nu skall jag bara fixa diskmaskinen och sen vänta på tvättmaskinen, sen får jag gå o lägga mej o sova. Är sååå trött. Hästen var lite halt, inte så farligt, men märkte det inte förrän vi började trava, så då gick jag hem. Sen klippte jag gräset, och meka gräsklippare. Alldeles för mycket, men ville inte lämna gräset långt när jag åker bort.
Ha en god natt nu!