Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 557 ggr
Leffe
0

God dag 2008-06-15

God dag god dag. Idag ska här städas och sedan packas det lilla som ska med till sjukhusvistelsen

Sköt om er

kissan78
0

Goddag!

Lycka till imorgon LeffeD!

Idag har jag försökt röja lite här hemma, har haft sprängande huvudvärk i en vecka nu o den verkar inte ge sig…  Var bara tvungen att försöka ta itu med lite hushålls sysslor.
Igår var vi iväg o hämtade et akvarium vi köpt som det just nu bor johanni ciklider i, vi kommer att köpa några andra fiskar så småningom men vet inte vilka än bara. Första gången jag har ett akvari o kan ju säga att katterna blev väääldigt lyckliga över deras 'present'.

Ska fortsätta med städningen nu…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

#0 Lycka till i morgon.

#1 Spännande. Saknar akvarium. Har ett pyttelitet, men då jag är van att ha stora, så vill jag inte sätta i gång det. Hoppas jag får se det nu till midsommar helgen, om jag får stanna på en kopp kaffe, som vanligt, när jag skall uppåt.

Jag har just kommit hem. Gårdagen och dagen kan man väl säga, var helt klart roligt och intressant på många sätt. Oskyldig Nu skall jag försöka bota min huvudvärk, som jag fick innan jag började dricka cider. Sen skall jag o sonen poppa popcorn och se på nån film har jag tänkt.

Ha en treligt kväll!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Sidentassen
0

#0 Lycka till från mig också.

Här har det städats rastgård………… våra katter kan gå ut till sin rastgård via en lucka i väggen i köket. Det är ca 30 kvadrat som är innätat och halva med plasttak. Där blir det ju inget gräs utan bara jord och elände och städa upp allt dom drar in är inte kul:-(

Så nu har jag tvättat alla klösmöbler med högtryckstvätten samt sopat och sedan lagt ut en sorts markduk över det där jordiga partierna.

Och jag är HELSLUT tack vare allt jobb. Men det blev fint, så då får det väl vara värt det:-)

Ha en fortsatt bra dag allihop, nu ska vi grilla och slappa Glad

Hälsar Lotta P

Inlägget är låst för nya kommentarer