Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 489 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-12

God morgon Nu ska jag i mer eller mindre sovande tillstånd till Löwenströmska sjukhuset i Upplands Väsby för att träffa farbror doktorn

Natali
0

Godmogon.

Lycka till Leffe.

Jag har just klivit upp. Sonen får frukost hemma. Jag skall sen på möte. Sen skall jag hem i vila lite, innan sonen skall hem lite tidigare från dagis. Han är inte riktigt helt frisk.

Gårdagen tillbringade vi hos en av sonens kamrater. Jag hade också en underbar kväll, men många goda skratt och en ny bra vän.

Hoppsa ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Har nyss skickat iväg yngste sonen på sommarfest på dagis, är ledig idag och ska hinna med tusen saker känns det som… Det verkar lätta upp ute och förhoppningsvis blir det varmare idag än det varit på några dagar…

Ha en bra dag allihop!!

Sidentassen
0

Godmorgon godmorgon från , just nu, soliga Ramnäs. Det är kallt ute och mest moln tror jag men ibland tittar solen frma ändå.

Vi har fått 6 mm regn på ett dygn, vilket är alldeles för lite, men idag hoppas jag ändå på uppehåll för vår goa grannes pojke tar studenten och det ska bli långbord i det gröna där. Dom var nyss och hämtade ett av våra trädgårdsbord som går att göra riktigt långt.

Dagen för mig ser ut som de flesta andra dagarna, kattvård, husvård + ett bad av Byske som verkligen är en riktig skitgris ! Får väl se om orken räcker till ett fotografi av henne sedan, ja jag skulle ju behöva ett till hemsidan, hon finns ju fortfarande inte ens omnämnd där

Jag önskar er alla en riktigt skön dag iallafall

Hälsar Lotta

Leffe
0

Nu är det helt klart. Det blir operation på måndag

Natali
0

#4 ok. Bra eller dåligt? Hoppas att det är bra i alla fall.

Jag håller på att göra mej i ordning för kväll. Är lite nervös för nu blev det 100 % att jag kommer vara speaker på vårat street race på lördag. Ska bli spännande. Har dock inget att sköra om jag inte skall ta ett race med den golf gti som jag kör nu. Men det är ju helt orginal så det känns inte så roligt.

Ha en trevlig natt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer