Gomorron 11 Juni!!
Här är det fortfarande mulet med risk för mer regn… Ska snart iväg på jobbet sen har dotern fotbollsmatch ikväl (hoppas det håller uppe), imorgon är jag ledig!!
Ha en bra dag allihop!!

God morgon!
Nu skall jag snart iväg på akupunkturbehandling. Skönt att jag inte har några möten i eftermiddag utan kan vila ut en stund efteråt.
#0 Jag håller tummarna för ett regnuppehåll åt er ikväll!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Godmorgon alla här på sajten.
Här har det regnat, inte mycket men ojoj så lycklig jag är för det:-) Hoppas det kommer mycket mer, det behövs verkligen. Läste på ett annat ifocus om en vars häck börjat brinna inatt, tur nog kom tidningsutdelaren och väckte dom, det kunde ju blivit en katastrof annars…………..
Katterna sover idag som dom brukar när vädret är så här, men jag gråter inte för det då slipper jag jaga Coccos med blomsprutan när hon jagar orkidé jord i krukorna;-)
Jag ska fortsätta byta gardiner, ja efter fönstrena putsats förståss, det är många i huset………………
Hälsar Lotta P
Här är det också mulet. Ska handla kattmat och -sand. I eftermiddag är det Borådssstyrelsemöte.
Sköt om er

Godmorgon.
Jag har sovit en timme igen, så här på morgonen. Kände mej sååå trött när jag skjutsat sonen på dagis. Nu är det lite bättre. Ska dricka lite kaffe, sen åka o rida. Så glad.
Sen skall jag på en träff för en grupp jag gick på för ett tag sen. Nån sån här projekt för långtisdsjukskrivna.
Mulet och lite blåsigt idag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.