Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 807 ggr
Natali
0

Godförmiddag 9 Juni

Vaknade till ett blåsigt väder. Ganska skönt. Men nu skiner solen, väen om det fortsätter blåsa. Vi fick en hel del regn under kvällen/ natten. Sonen är hemma, lite hostig och snorig.

Skatorna utanför fönstret har satt sig ovan på boet. Vi har en björk bara 2 meter bort. Så när köksfönstret är öppet är det inte långt till den. Trodde att skatföräldrarna skulle tycka att katterna inte fick vara så nära, men de bryr sig inte ett dugg om dem när de sitter i det öppna köksfönstret.

Jag skall fortsätta städa. Sonen upptäckte en spindel vid sängen i går kväll, och blev lite skärrad. Så har lovat att städa hans rum ordentligt. Han är lite rädd för de 8benta vännerna. Jag har dock inget emot dem. Sen i kväll skall jag ut o rida. Skall bli så skönt att bara få koppla bort.

Hoppas ni har en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Själv har jag nyss vaknat. Har tvättstugan idag. Sedan ska jag försöka ta tag i vår klubbs kommande utställning på husdjursmaässan i trettonhelgen

kissan78
0

Goddag, har lyckats komma mig pp från sängen idag. Känns att man har varit en  hel helg på utställning.

Idag ska jag bara vila o försöka hämta krafter…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Inlägget är låst för nya kommentarer