Godmorgon 8 Juni
Godmorgon.
Är inte så värst morgon pigg. Har inte kommit i säng än.
Har varit ute o kört bil, men även åkt bil. Fick äntligen åka lite riktig bil, men V8! Pust! Så till nästa helg skall jag åka, men inte vara i körbart skicka. Så skönt att ha något förutbestämt.
När jag kom hem såg jag en uggla ute på ängen. Så sprang dit med kameran. Fick några kort, men inga bra. Batteriet var slut. Så när ugglan var som närmast med, kanske 10 meter bort, då stängde kameran av. Men var endå en otroligt härlig upplevelse.
Nu säger jag godnatt, ska strax gå i säng.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godmorgon och godnatt till dig :-)
Jag har sovit någon timme och sedan stigit upp eftersom värken sliter så jä….gt i mig.
Så härligt att fått vara ute och åkt riktig bil. Var själv raggare i ungdomens dar så jag vet mycket väl hur det känns. Vi har nyss köpt in ett renoveringsobjekt, en Caddilac Eldorado cabriolet, så nästa år tänkte vi att vi skulle kunna ta en premiärtur till Power Big Meet här i Västerås, men i år får vi stå och titta och drömma……………
Hoppas vi får se något foto av ugglan, eller hann kameran stänga av sig utan någon bild alls?
Suss gott nu
Hälsar en värkbruten Lotta P
Nyss vaknat, somnade tidigare än vanligt, men sovit bara hälften så mycket som jag brukar. Ska nog lägga mig en stund till. Det ser ut som om det har regnat ganska ordentligt här, men nu är solen uppe igen.
#0 Ugglan påminner mig om en händelse för mång, många år sedan då jag var på landet hos en kamrats familj och jag skulle ut i vedboden för att hämta lite ved. Jag öppnade dörren och såg något stort som hoade längst in och flög sedan tätt förbi mig ut genom dörren. Det var en stor uggla. Jag höll att göra på mig.
#1 Låter fantastiskt med en Eldorado
Sköt om er
Ja så kommer det riktiga GODMORGON då. Har sovit några timmar nu på morgonen iallafall.
#2 Oh vilken rysare, vem som helst hade nog gjort på sig vid ett sådant möte 
Jodu, jag lovar , det ÄR fantastiskt med en Eldorado……i många bemärkelser, även fantastiskt mycket göra på den *LOL* Men det blir klart vad det lider.
Nu ska katterna göras iordning, ja inte Coccos, där finns inget att göra iordning men de långhåriga s päls och ögon………..
Ha en skön söndag allihop.
Hoppas ni har lika soligt och fint som oss
Hälsar Lotta och katterna

#1 Men vad roligt o dela andra intressen också! Jag fick nästan erbjudande om att hänga på ner till power meet i år. Jag kanske hänger på rent av. Saknar bilmuller.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.