Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 1103 ggr
Sidentassen
0

Goddagens 7 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla besökare på SphynxiFocus.

I dag har vi ännu en dag med strålande sol och varmt, men det fläktar iallafall lite och det är skönt. Inatt har det egnat litegrann och gått åska rätt ordentligt.

Gårdagseftermiddagen ägnades åt att sammanfoga alla delar till paviljongen vi köpte, och jag tycker nog resultatet blev rätt bra.

Efter det kom Coccos kompis, Kotten, och ville ha mat och självklart serverades det en del kattmat och Mariekex direkt ur min hand till efterrätt. Jag tänkte jag skulle ta en närbild av honom också, men det var svårt för han tyckte kameran var intressant, och skyndade mot linsen och snusade igenom hela kamern samt mig:-) Här är iallafall en bild som blev bra…….

Ha nu en fortsatt bra helg och lycka till ni som är och ska på show

Hälsar Lotta P

Leffe
0

Snyggt med paviljongen och kul med kotten.
Idag ska jag till syrrans kolonistuga och bara slappa i solen. I kväll börjar fotbolls-EM så då vet jag vad jag gör. En öl och teve-tittning.

Sköt om er

Sidentassen
0

Näe fy så trist med detta fotbolls EM nu kommer typ ALLA att sitta klistrade vid tv:n…..det är så tråkigt:-(

Men du får ha en skön stund på din systers kolonilott. Jag ska lägga mig i solen på min egen "lilla" kolonilott nu :-)

Hälsar Lotta P

Natali
0

Tjusigt ni har.

Jag har varit i gång i dag. Städat gården, fixat poolen, så håller på att fylla den åt barnen nu. Sonen fick åka i väg med grannen och stora traktorn. Till nån granne och ta bort några stubbar. Så roligt att äntligen fått kontakt med några grannar. Känns dock lite oroligt att inte ha honom här och övervaka hela tiden. Är väl lite hönsmorsa tror jag.

Jag skall forsätta städa, inne nu. Sen skall sonen till stödis i kväll, och jag tänkte hitta på något, vet dock inte i dags läget än vad. Ska i alla fall hälsa på några kompisar.

Ego börjar bli sol brun. Har inte smörjt på något än, för bron är inte o sol hela tiden, och hon kryper in i filten på stolen och myser, så det har gått bra än så länge.

Ha nu en bra dag alla!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Nyss hemkommen till hotellet efter en dag på utställning!

Är så glad, Chino fick sitt CACE idag med! Har jag räknat rätt så tror jag att hann "bara" har 7 kvar innan EC. ;)
Känns tråkigt att Fjant inte kunde följa med som tänkt men så är det när tonåringarna släpper loss.

Nu ska jag strax sova, är sååå trött!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
0
Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer