Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett15-tävlingar-månadens-nakenkatt
Läst 2669 ggr
Natali
0

Tävling- Juni månads nakenkatt!

Ja, då startar vi nästa månads tävling.

Du får bidra med en bild per katt. Skriv kattens namn, tilltalsnamn, ålder. Berätta gärna lite bakgrund om när kortet togs. Och skriv gärna varför just den katten skall bli Juni månads nakenkatt.

TEMA: Kladdigaste nakenkissen!

Pris: En puff, sydd av Natali.

Juryn är även denna gång: RacerDonnans och Lullan1 (medarbetare på Cornish Rex I Fokus), Sidentass och Kattassen (Båda är medarbetare på Hittekatter I Fokus) Nilla, (sajtvärd på Siamese i fokus). Även Anna-karin, (bla medlem här på sphynx.).

Lycka till!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bifogar denna för nu, så hoppas jag att jag kan få byta senare.

Bilden föreställer S*Hewiras Ego Girl. Kallas Ego. Här håller hon på att slicka ur en skål med grädde. Tycker det var sååå häftigt med hennes "reaplan" öron.

Hälsingar Ego och matte Natta.

Natali
0

påminnelse!

Den kan bli en sån här puff om ni vill ha. =)

RacerDonnans
0

Konstigt att inga bilder dykt upp. Passa på nu. Stacie vill nog ha en sån så jag får ta och raka henne ;).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

Ja, och jag har ju redan en puff jag…. =(

zeldtrix
0

Jag ska tävla :)!

Ska bara få en bra bild hehe, vill gärna ha en snygg puff!

kissan78
0

Idag lyckades jag ha kameran i närheten när Fjant o jag delade på en grekisk youghurt! Hon är så söt när hon gluffsar i sig youghurt! Blev inte den alra bästa bilden men tycker det syns hur lill skruttan njuter!!

Hon heter S*Hewiras Fjant och är bara 4 månader.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

Snyggt. Skrattande Nästa gång jag kommer förbi får du allt visitera mej innan jag åker, hon är sååå mysig.

BareEssentials
0

Precious Sprite of Monneman "Echo" är strax över 2 år nu och ca 5 mån när bilden togs. Echo äter allt med glädje, gärna med hela ansiktet också :)

kissan78
0

#8 Härlig bild!!! :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

Inga fler "kladdiga" bidrag?? Än så länge är vi bara tre som 'slåss' om förstapriset! ;) Bara några dar kvar av tävlingen

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Jallu
0

Här är mitt bidrag till tävlingen.
Här är då Shemaya's Everglades även kallad Gizmo, han är ca. 4månader & 1vecka gammal.
Kortet togs den 30/5 när jag & min flickvän satt & åt yoghurt då han ville smaka lite & körde ner hela huvudet i skålen :)
Gizmo är en riktigt busig & glad lite nakenfis som sover heeeela tiden & myser en massa i solen.
Så om han vinner med sitt yoghurt ansikte så har han en ny liten sovplats som han kan ligga & mysa i. :)

Leffe
0
Natali
0

Nu låser vi tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer