Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett08-utställningar
Läst 969 ggr
kissan78
0

Hur går det i Skellefteå?

Någon som har något 'skvaller' om resultat från utställningen i Skellefteå nu i helgen??
Hur många nakna var där o hur har det gått?

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

Kika in på SOL:s hemsida de har en preliminär lista för idag…

Natali
0

Ego fick sin första ex2 någonsin. Mot Zeldtrix "nånting". Minns inte. VI får se om så är fallet i morgon också. Ego har börjat tunna ut lite, hennes sphynxmage har krypt i hennes växtfas.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

BareEssentials
0

S*Zeldtrix Appleseed for Zigzils som är efter min Djinn :) Dock gillar jag hennes bror mycket bättre och skulle satt honom före i BIV'en men det är ju jag :)

kissan78
0

"Bara" tre sphynxar… Hoppas ju verkligen att norrlandsutställningarna kommer att få fler sphynxar framöver.

#1 Visste inte att dem hade det så bra! ;) Nu har jag kikat, inget naket o bara en cornish i panel… Så trist!

#2 Det blir ju så i den där åldern att dem växer ur sig, du får ta revanch när hon blir äldre o kommit ikapp!

#3 Håller med dig! ;) Gillar brorsan mkt bättre! Han är bara sååå snygg!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

I dag (eller igår nu) så tog Ego Ex1. =) Men BIV och NOM fölorade hon mot den fina junior hanen, för att han har mycket bättre kropp just nu.

Så nu skall jag börja se till att ego äter mera. Hon har tunnat ut mycket, nu när hon har börjat skjuta i höjden.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

#5 Grattis till ex1:et!! Var ju rätt rättvist, ni fick varsindag. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se