Imorgon kommer hon!!
Ska få hem min o Helenas lilla tösabit Fjant imorgon, tyckte det passade bra att ta hem henne när ändå storpojkarna åker bort på utställning så behöver hon bara bekanta sig med dem två 'småttingarna' till att börja med!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åhh vad spännade! Får ju äntligen träffa henne nästa helg!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hihi, hon ser ju helt galen ut! 
Va läckert… Jag som kommer på söndag för hemhämtning av pojkarna…
Nu är galningen här!! Hon är sååå underbart söt!! Hon har redan hunnit bita mig rejält i fingret, fingrar som rensat en grillad kyckling ska man visst äta på *hihi*
BeeBee är väldigt skeptiskt o gömmer sig när lilla Fjant gör sig stor o fräser. Vile ligger just nu hopkrupen på utsidan av puffen som Fjant ligger i, så fort han kikar upp fräser dem båda men han kan ju ändå inte gå därifrån lille token.
Dolleminas, ja på söndag får du se 'min' lilla goding!!
Natali du får vänta tills nästa helg innan du får komma o klämma på henne, tror hon är lika galen som sin syster! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis till nya tjejen!
Åhh, hon är för härlig!!!
GRATTIS till din nua familjemedlem. Hon är skitsöt och ser helt galen ut, precis som dom ska :-)
Min Coccos hon gör allt som står i sin makt för att göra livet surt för alla mina perserkatter och hon lyckas också.
Men hennes introduktion var fantastisk, hon promenerade in här som om hon alltid bott med mina 6 perserkatter och dom blev så spaka att do sa ingenting dom heller.
Lycka till med din nykomling nu
Hälsar Lotta P