Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett08-utställningar
Läst 931 ggr
Natali
0

Utställnings resultat lördag. Ösd

Jaha, då var första dagen av utstälningen avklarad. En ganska lyckad sådan om jag får säga det. =)

Men först kan jag dela med mej av de andras resultat.

Chino- kissan78. CAGCIB 

O sen är våran nya "grannkatt" också där. En liten sphynx fröken från S*Piapizzas. Hon fick CAC.

Och sen Ego då. =) Vill ni veta resultatet…. *FNiss*

Jag fick mycket fina vitsord. Fick höra att jag hade gjort ett klipp. Himla roligt att få höra att jag är lite rätt ute. Så Ego fick ju så klart EX1. Sen fick hon NOM också!

Sen BIS!!!! Gråter Jag grät av glädje. Hade redan fått ett BIS huskatt, senior.

Sen blev Ego bästa klubbkatt för kategori III. Men sen till Best of the best och bästa klubbkatt total gick det inte. Men det gör inget. Otroligt glad endå kan jag ju säga!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

Stort grattis!!

SuperkulSkrattande

kissan78
0

Verkligen supergrattis Natali till Egos framgångar!! Pappa Chino hälsar att han är såååå stolt över sin dotter, som han tyckte det var skoj att hälsa på!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

Grattis än en gång till era framgångar och kul att få hjälpa er idag då jag själv var utan katter.Glad. Känns lika knepigt varje gång jag stryker en Sphynx. Knepigt, speciellt och lite mysigt faktiskt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

Grattis!

Natali
0

Tusen tack alla. Så roligt att få träffa dig igen Kissan78. =)

Ego blev Nom och en röst från bis på söndagen. Men husisen gjorde storslam och tog BIS i huskatt och senior. =)

Här är lt´s artikel om utställnigen.

Jag lär vara lite off nu de närmsta dagarna. Men glad endå…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.