7 April
Goddag.
I dag har Ego hjälpt mej att baka. Eller hon har i alla fall försökt. Allts såg smaskigt ut, så hon nästan dreglade. Men hon börjar kunna nu att man inte hugger in på saker. När vi äter sitter hon på min axel och håller koll på vad jag stoppar in i munnen. Hon kan ha sin nos 2 cm från min gaffel. Men försöker faktiskt inte ta det, inte alltför ofta i alla fall. =)
Jag skall på möte i efmiddag. Aktivitetskommiten i våran kattklubb. Så jag har bakat en shokladtårta kan man väl säga. Osså har jag provat en ny efterätt med pannkaka o banan. Ska bli så smarrigt.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God eftermiddag!
Har varit iväg på ett vårdmöte på VC med min kontaktperson på psyk. Min läkare på VC tycker psyk ska ha hand om sjukskrivningen o psyk tycker att min läkare ska göra det. Fick lite smått panik faktiskt o det märktes nog så nu ska jag få bli sjukskriven ett halvår så jag ska slippa oroa mig om den biten varje månad. Tror det först när jag ser det…
Känns som man ramlat når steg neråt, jag som frsökt kämpa så hårt.
Är verkligen glad att man har dess underbara katter som förgyller ens vardag!!! Vad vore livet utan dem!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se